سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر عابد، مانند برتری ماه شب چهارده بر دیگر ستارگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :141
کل بازدید :2153813
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/10
7:37 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


اگر شما در دسته کاربران حرفه ای اینترنت باشید و در روز چندین ساعت از وقت خود را در صرف استفاده از اینترنت و وب گردی می کنید حتما تا به حال به این موضوع پی برده اید که پس از مدتی مرورگر اینترنتی شما دچار افت سرعت اولیه می شود و دیگر همانند اولین روز هایی که مورد استفاده شما بود دارای سرعت و کیفیت مطلوبی نمی باشد. دلیل این امر استفاده مرورگر به طور مداوم می باشد. در هر بار اتصال شما به اینترنت و وب گردی در میان سایت های مختلف ، فایل های مختلفی در پوشه ها و مسیر هایی مربوط به مرورگر بارگذاری می شوند که پس از گذشت زمان و با زیاد شدن حجم این فایل ها مرورگر در بارگذاری آنها مجبور به صرف زمان بیشتری می باشد و به همین دلیل از سرعت کارایی مرورگر کاسته می شود.
برنامه ای را که امروز به شما معرفی می کنیم به منظور حل این مشکل طراحی شده است.
Privacy Shield نام
نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید فایل های اضافی و مختلفی که در پوشه های temp مرورگر و دیگر قسمت های مربوطه ذخیره شده اند را از بین برده و سرعت مرورگر را افزایش دهید. فایل های مختلفی مانند کوکی ها ، عکس های بارگذاری شده ، فایل های فلش بارگذاری شده ، صفحات و کدهای مختلف و ....
از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- پاک کردن فایل های history در مرورگر
- پاکسازی مسیرها و
سایت های دیده شده توسط مرورگر
- پاکسازی تمامی کوکی های موجود در سیستم که از لحاظ امنیتی نیز این کار پس از گذشت زمان معینی بسیار مفید است.
- از بین بردن فایل های Cache مرورگر
- پاکسازی فایل های مربوط به temporary files ویندوز برای ایجاد فضای بیشتر در هارد
- آغاز به کار
برنامه به صورت خودکار در هر بار شروع مجدد ویندوز
- پاک کردن حافظه ClipBoard و از بین بردن تمامی فایل های درون سطل آشغال ویندوز
و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


شرکت "گوگل" روز چهارشنبه نسخه آزمایشی نگارش جدید نرم‌افزار پرکاربر "گوگل دسکتاپ"(‪ (Google Desktop‬خود را به صورت رایگان عرضه کرد.
به گزارش سایت اینترنتی "پی‌سی‌ورلد"، "گوگل دسکتاپ" نرم‌افزاری است که به کاربران کمک می‌کند در میان انبوه اطلاعات موجود در هارددیسک رایانه‌های خود به جستجوی اطلاعات مورد نیازشان بپردازند.
شرکت "گوگل در نگارش پنجم این نرم‌افزار سرعت عملکرد و جستجو را افزایش داده و به برخی ویژگی‌های جدید برای افزایش امنیت کاربران مجهز شده‌است.
"گوگل دسکتاپ" که پیش از این مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته است، پس از نصب شدن در رایانه، تمامی اطلاعات موجود در هارددیسک شامل فایل‌ها، ایمیل‌ها، اسناد متنی، وب سایتهای ذخیره شده و سایر اطلاعات را فهرست می‌کند که در مرحله بعد کاربران می‌توانند با سرعت زیاد در میان این انبوه اطلاعات به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود بپردازند. علاوه بر این، "گوگل دسکتاپ" دارای قابلیتهایی متنوع اینترنتی به نام "گجت"(‪ (Gadget‬است که این "گجت"ها روی دسکتاپ رایانه قرار گرفته و اطلاعاتی نظیر عناوین مهم خبری، تقویم و سایر اطلاعات انتخابی کاربران را نمایش می‌دهند.
هم‌اکنون نگارش پنجم "گوگل دسکتاپ" به قابلیتی مجهز شده‌است که کاربران می‌توانند در هنگام جستجوی مثلا یک فایل در هارد دیسک رایانه خود، پیش‌نمایشی از فایلهای استخراج شده توسط "گوگل دسکتاپ" را مشاهده کنند.
مثلا اگر کاربر نام فایلی را که توسط نرم‌افزار واژه‌پرداز "وورد" ایجاد شده در "گوگل دسکتاپ" جستجو کند، این نرم‌افزار پس از یافتن فایل مذکور در هارددیسک، بخشی از اطلاعات درون این فایل را نیز نمایش می‌دهد تا کاربر پیش از باز کردن فایل توسط "وورد"، مطمئن شود همان فایل مورد نظر خود را پیدا کرده‌است.
نگارش پنجم "گوگل دسکتاپ" به علاوه به قابلیت ضد فیشینگ(ضد وب سایتهای جعلی) مجهز شده است. این بدان معناست که چنانچه درون اطلاعات استخراج شده توسط "گوگل دسکتاپ" لینک و آدرس سایتی وجود داشته باشد که این نرم‌افزار غیر ایمن بودن آن را تشخیص بدهد، هشداری برای کاربر نمایش داده شده و غیر ایمن بودن آن سایت یادآوری می‌شود.
در نگارش پنجم "گوگل دسکتاپ" به علاوه ظاهر نوارکناری(‪ (Sidebar‬این نرم‌افزار که در کنار دسکتاپ نقش می‌بندد متحول شده و امکانات جدیدی در این نوارکناری گنجانده شده‌است.
دارای یک ساعت دیجیتال بسیار زیبا که می توانید این ساعت و تقویم را به صورت یادآور کارهایتان مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید از آن به عنوان جستجو در کامپیوتر و هم در اینترنت استفاده کنید جستجوی بازی های آنلاین و نشان دادن وضعیت آب و هوا شما می توانید این نرم افزار را به صورت سفارشی برای کارهای مورد نیاز خود تنظیم کنید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

Proxifier نرم افزاری است که به برنامه های مختلف ، اجازه دسترسی به شبکه ، تحت یک proxy server را می دهد.شما به کمک این برنامه می توانید به راحتی از نرم افزار های مورد علاقه خودتون استفاده کنید بدون اینکه تنظیم خاصی رو در اونها انجام بدین.با این نرم افزار به راحتی میتونید از همه نوع برنامه نظیر ، مرورگرها ، برنامه های ftp ، بازی های شبکه ،ICQ, IRC, Kazaa, telnet, ssh و غیره و به وسیله یه proxy server استفاده کنید.این برنامه امنیت شما رو با تغییر IP تامین می کند . نکته قابل توجه اینکه این است که این برنامه از اکثر برنامه های بررسی ایمیل نظیر Outlook, Eudora, Netscape و . . پشتیبانی می کند و شما می توانید با خیال راحت ایمیل های خود را به کمک یک proxy server ارسال و دریافت کنید.همچنین این برنامه اطلاعات شما رو بصورت گرافیکی به شما نشان می دهد. در ضمن این برنامه از SOCKS v4, SOCKS v5, and HTTP هم پشتیبانی می کند.
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


ارتباط تلفنی از طریق اینترنت با تمام نقاط جهان با Gizmo Project 3.1.1 276
یک تلفن اینترنتی، به سادگی یک پیغام‌بر فوری. اکنون می‌توانید در کمال راحتی، از پشت میزتان تمام زنگ‌های خود را بزنید، آن‌هم با نشانه گرفتن، کلیک کردن، و البته، حرف زدن. در واقع دیگر لازم نیست برای تماس‌های تلفنی خود از طریق اینترنت، پولی پرداخت کنید. این نرم‌افزار از اتصال اینترنتی شما (چه پرسرعت و چه تلفنی) استفاده کرده و امکان ارتباط تلفنی شما را با کامپیوترهای دیگر برقرار می‌سازد. برای یک بار هم که شده است، خودتان یک تماس تلفنی اینترنتی با این نرم‌افزار بگیرید و سپس آن را به سایر دوستان و اقوام خود نیز توصیه کنید.این برنامه که تقریباّ شبیه به نرم افزارهای Skype و Google Talk  میباشد، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید یک ارتباط صوتی با کیفیت نسبتاً بالا با هر نقطه از جهان برقرار کنید و دیگر نگران هزینه های بالا مکالمه از طریق خطوط تلفن نباشید.
 - تماس رایگان به تمامی مصرف کنندگان نرم افزار
 - تماس رایگان تلفنی و ارسال ایمیل صوتی رایگان و کنفرانسهای صوتی
 - ارسال تماس با بالاترین کیفیت
 - تماس با تلفن همراه و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با ماکسیموم سرعت میباشد که به تازگی نسخه ی 6.98 و جدید اون با امکانات بسیار عرضه شده است ‌.
HiDownload تمامی فرمتهای صوتی و تصویری رو حتی با حجم های بالا از آدرسهای Http و FTP دریافت میکند. قابلیت زمان بندی برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط ار اینترنت و حتی Shutdown داره که این کار , لزوم وجود ما رو هنگام دانلود فایل از اینترنت از بین می برد و به صورت اتوماتیک فایل دانلود می شود. از ویژگیهای خاص این نرم افزار میتوان به ضبط و دریافت فایلهای صوتی و تصویری که به صورت Online پخش میشود و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio &Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی HiDownload سایت سازنده میتونه تا 500% سرعت دریافت رو افزایش بده ! توسط نرم افزار مدیریت فایلهای فشرده ای که در خود داره میتونه انواع فایل Zip رو پس از دانلود خودش باز و محتویاتش رو نصب و یا در جای دیگر کپی کند! دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت میباشه که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارن میکند. دسته بندی یا همان Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود کار دانلود و دسته بندی فایلها سریع تر انجام بگیرد و ما مشکلات پیدا کردن فایلها پس از دانلود را به هیچ وجه نداشته باشیم
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >