سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :141
کل بازدید :2153804
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/10
5:20 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : آسان دانلود | Asandownload.com


پس از هربار گشت و گذار در اینترنت و یا انجام فعالیت های گوناگون در محیط ویندوز , سیستم عامل به خودی خود اطلاعات بسیاری را از این فعالیت های شما در بخش های مختلفش ذخیره می کند . شاید شما برای پاک کردن این گونه رد پاهای به جا مانده از خود تنها به پاک کردن History و کوکی اینترنت اکسپلورر بسنده کنید ولی باید بدانید که ویندوز اطلاعات خود را در جاهایی کلیدی مختلفی ثبت میکند و این فعالیت های انجام شده ی شما به آسانی قابل شناسایی خواهد بود .
Privacy Shield نام
نرم افزار قدرتمند دیگریست که به شما امکان پاک کردن تمامی این رد پاهای به جا مانده از فعالیتهای اینترنتی و غیر اینترنتی را می دهد .



امکانات نرم افزار Privacy Shield 3.0.45 عبارتند از :
- پاک کردن اطلاعات تاریخچه مرورگر یا (history)
- پاک کردن contents های مرورگر
- پاک کردن تمامی کوکی ها (cookies) در سیستم
- پاک کردن آدرس های اینترنتی تایپ شده در مرورگر (URL list )
- پاک کردن فایلهای مخفی index.dat file
- پاک کردن تمام اطلاعات وارد شده در فرم های اینترنتی
- پاک کردن temporary ویندوز
- پاک کردن تمامی اطلاعات در documents, history, and “Find” searches
- پاک کردن اطلاعات در Recycle Bin and clipboard
- پاک کردن ایمیل ها در Outlook and Netscape E-Mail histories
- هماهنگی با :too, like Windows Media Player, Kazaa, AOL, MSN Messenger, Yahoo! Messenger, Microsoft Office, and many, many more
- و . . .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/28::: 11:18 ع
نظر()
  
  
 

تماشای دنیای اطراف زمین و سیارات و ستارگان زیبا و گذر از سیاه چاله ها و فضای معلق
تجربه و لذت سفر به دنیای ناشناخته با گذر از میان کهکشان راه شیری، مشاهده کلیه سیارات منظومه شمسی به همراه ریزترین جزئیات مانند نام سیاره و فاصله از خورشید و مشاهده قمر های هر سیاره و... همه و همه با نصب این نرم افزار محافظ صفحه نمایش Solar System 3D Screensaver مهیا شده و لذت دیدن دنیای ناشناخته را به دستکتاپ خود منتقل کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- محیط سه بعدی حقیقی
- گرافیک سه بعدی با استفاده از مناظر طبیعی
- صحنه های متنوع و جذاب از فضا
- مشاهده تمامی سیارات موجود در منظومه شمسی به همراه ویژگی های خاص هر یک
- موزیک آرامش بخش
- دارای ساعت دیجیتال
- لذت تماشای زیبایی های فضا
- و در یک کلام شنیدن صدای جهان!!

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

یک نرم‌افزار معتبر و بسیار مقبول که می‌ تواند تنظیمات شبکه را بهینه ‌سازی کرده و سرعت اتصال به اینترنت را تا حداکثر ممکن افزایش دهد. این نرم‌افزار می‌تواند در محیط ویندوز‌های ایکس‌ پی و ویستا به خوبی جواب داده و اتصالات شبکه‌ای شما را با بهترین تنظیماتی که امکان داشته باشد، بهینه‌سازی نماید. خلاصه آن ‌که این نرم‌افزار یک روش سریع، ساده و مطمئن برای افزایش سرعت اتصال اینترنتی شما محسوب می‌شود و اگر دوست دارید از نهایت توان کامپیوتر خود برای متصل شدن به اینترنت استفاده کنید، باید به سراغ این نرم‌افزار ، بروید.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/12::: 10:30 ص
نظر()
  
  

Google Earth نرم افزار شبیه ساز کره زمین به صورت 3 بعدی جزء اولین نرم افزارهای سه بعدی سازی کره زمین به صورت کاملا واقعی بود.به طوری که ماهواره های قرار  گرفته شده در جو زمین هر چند وقت یک بار تصاویر این نرم افزار را به روز میکنند.برای اجرای این نرم افزار به صور ایده آل پیشنهاد میکنیم حتما از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید.زیرا برای بارگزاری تصاویر با کیفیت این نرم افزار از سرورهای گوگل نیاز به سرعت بالایی دارید.همچنین این نرم افزار با کارت های گرافیکی Geforce و ATI به درستی کار میکند و شتابدهنده گرافیکی DirectX و از تکنولوژی OpenGL برای رندر کردن تصاویر استفاده مینماید.نسخه ای که ما هم اکنون برای دانلود قرار داده ایم نسخه 4.1.7087 از سری Professional این نرم افزار است که 400$ آمریکا قیمت آن است که شما از این سایت می توانید به طور رایگان دانلود میکنید.نرم افزار گوگل ارث ورژن حرفه ای قادر است نماها و ساختمان ها را به طور سه بعدی برای شما شبیه سازی کند.همچنین این نرم افزار با نرم افزار Google Skechup نیز سازگار است.تغییران زیادی در این نرم افزار نسبت به نسخه رایگان آن که قابل دانلود از خود سایت گوگل است اعمال شده که پیشنهاد میکنیم از سایت سازنده نرم افزار برای دیدن تغییرات بازدید نمایید.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/11::: 11:23 ص
نظر()
  
  
<   <<   6   7      >