سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای عایشه ! فروتن باش که خداوند متعال، فروتنان را دوست می دارد و گردن کشان را دشمن می دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :90
بازدید دیروز :24
کل بازدید :2153506
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/6
11:52 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

امروزه پنجره ها و عکس ها و ویدیوهای تبلیغاتی به خصوص در سایت های خارجی به یکی از مشکلات اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است. بسیاری از کاربران از اینکه باید این تبلیغات نابجا رو تحمل کنند بسیار ناراحت هستند. ولی همانطور که میدانید هر مشکلی راه حلی دارد.
راه حل این مشکل مسدود کردن پنجره های تبلیغاتی با استفاده از نرم افزارهای مسدودگر PopUp هست.
نرم افزار حاضر یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه است که امکانات فراوانی دارد و کمتر تبلیغاتی هست که بتونه از سیستم مسدود و Block این نرم افزار عبور کند.

ویژگی های اصلی این نرم افزار :

- مسدود کردن پنجره های تبلیغاتی PopUp
- مسدود کردن عکس ها و ویدیوهای تبلیغاتی
- جلوگیری از اجرای کدهای تبلیغاتی سایتها
- مسدود کامل فایلهای فلش و انیمیشن تبلیغاتی
- جلوگیری از تبلیغات با استفاده از الگوی کلمات کلیدی (Keywords)
- تشخیص فایلهای تبلیغاتی از فایلهای غیر تبلیغاتی
- و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

بی شک با نرم افزار گوگل ارث (Google Earth) آشنایی دارید .
پس از نصب نرم افزار Google Earth ، کافی است تنها به یک اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا به راحتی و تنها با چند کلیک قادر به تهیه تصاویر زمین از مناطق مورد نظر خود نمایید .
اما اگر دسترسی به اینترنت پرسرعت نداشته باشید چه ؟
بی شک مجبورید به یک کافی نت و یا دیگر مکانهایی که امکان دسترسی به اینترنت را با سرعت بالاتر در اختیار شما قرار می دهند مراجعه کنید …
اما مشکل اینجاست که معمولا تو اکثر این مکانها ، خبری از نرم افزار Google Earth نیست و خود می بایست اقدام به نصب آن بر روی رایانه مورد نظر کنید .
علاوه بر مدت زمانی که می بایست صرف نصب نرم افزار کنید این امکان وجود دارد که اصلاً امکان نصب نرم افزار را نداشته باشید. (مثلا امکان نصب نرم افزار توسط Administrator برای شما محدود شده باشد که معمولاً در کافی نت ها و دیگر محلهایی اینچنین بهمین منوال است) . حال چه می کنید ؟
قبل از هرگونه جوابی ما پیشنهادی دیگر داریم !
شما به راحتی و با استفاده از نسخه Portable (بدون نیاز به نصب) Google Earth قادرید تا بدون نیاز به انجام مراحل نصب و تنها با انتقال فایل مربوطه به داخل یک حافظه جانبی یا کول دیسک ، از آن در هرکجا که امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشد ، استفاده نمایید …
پس کافی است هرکجا که خواستید کول دیسک خود را به رایانه متصل کرده و با استفاده از یک اینترنت پرسرعت به دنیای هیجان انگیز گوگل ارث وارد شوید.

مشکل نرم افزار حل شد و دوباره در سایت قرار گرفت.


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

یک بازی 3 بعدی کم حجم بسیار جذاب است. عکس العمل سریع و دقت در تیر اندازی به آهو ها , حیوانات وحشی سرگرمی خوبی میتونه باشه! مخصوصا اگر تعداد فشنگ هاتون هم محدود باشه و سعی به تیراندازی دقیق تری داشته باشید. در هر محیطی که تیراندازی میکنید همیشه چند خطر وجود داره که هیجان بازی رو بیشتر میکنه.
در این بازی بسیار زیبا به شکار دسته های آهو و خرس های خاکستری در یک جنگل سه بعدی و بسیار زیبا خواهید رفت. در این بازی می توانید از 3 تفنگ مختلف برای شکار استفاده کنید، می توانید در جنگل های مختلف به شکار بپردازید و ...

قابلیتهای کلیدی بازی Deer Drive 1.5:
- اعتیاد آور ترین بازی در بین بازی های مربوط به شکار حیوانات که تا به حال ساخته شده است
- افکت های آب واقع گرایانه، محیط های طبیعی با کیفیت و گرافیک بالا و صداهای طبیعی محیط
- قابلیت ذخیره و ادامه دادن بازی در مراحل مختلف
- شکار آهو، خرس های خطرناک، پرندگان و ...
- گرافیک بالا  و زیبا در عین حال جذاب سه بعدی
- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی
- داشتن مراحل بسیار زیاد و سرگرم کننده
- بدست آوردن امتیاز از شکار حیوانات
- بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده
- قابل اجرا بر روی سیستم های قدیمی
- جلوهای زیبا و کم نظیر صوتی و بصری
- بالا بردن خلاقیت و هوش افراد
و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

با توسعه شبکه جهانی اینترنت همواره امنیت سیستم کاربرانی که به این شبکه متصل می شوند یکی از دغدغه های مهم بوده طوری که بسیاری از شرکت ها با تولید انواع نرم افزار امنیتی سعی در برطرف نمودن این مشکل می باشند و اولین راه ممکن جهت ایجاد امنیت جلوگیری از نفوذ به سیستم از طریق گذرگاه های ورودی یا گذرگاه های اتصال به اینترنت می باشد که این کار با استفاده از نرم افزار هایی که اصطلاحا یک دیوار آتشین یا firewall جلوی گذرگاه ها ورودی ایجاد می نمایند امکان پذیر می باشد.
نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار دارای سیستم کشف حملات مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است بوده و این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا، از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.مخفی نمودن هویت شما در اینترنت از دیگر فواید این نرم افزار می باشد و نیز با استفاده از Attachment Quarantine شما در فایل های آلوده ضمیمه شده به ایمیل های دریافتی که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باشد محافظت به عمل می آورد.همچنین این نرم افزار قادر است شما را از تمامی گذرگاهای اتصالی سیستم شما به اینترنت و نیز شبکه داخلی جهت کنترل مطلع سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Outpost Firewall Pro 2008 6.0:
- کنترل و نظارت بر روی برنامه های داخلی که می خواهند با خارج از سیستم ارتباط برقرار کنند
- قرار دادن رمز عبور جهت امنیت بیشتر بر روی فایروال و دسترسی به قسمت های مختلف
- اضافه و یا حذف نمودن برنامه و یا درخواست هایی که توسط فایروال مسدود شده اند
- چلوگیری از ورود نرم افزارهای جاسوسی و محاظفت از امنیت سیستم
- دانلود برنامه های کمکی و افزودنی به فایروال از سایت سازنده
- اضافه و یا حذف کردن برنامه ها به دیوار اتش به صورت دستی
- کنترل ترافیک و دسترسی به فایل های داخل شبکه
- مخفی کردن هویت شما در اینترنت
- جلوگیری از نصب برنامه های مختلف بدون اطلاع کاربر
- و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

امروزه بسیاری از وب سایت هایی که مربوط به شرکت های نرم افزاری می باشند و یا دیگر محصولات خود را بر روی اینترنت برای فروش قرار می دهند ، برای نمایش کاربرد محصولات خود از Demo های تصویری استفاده می کنند. ساخت این تصاویر برای نمایش کاربرد نرم افزار و یا معرفی آن توسط برنامه های فیلمبرداری از محیط صفحه نمایش صورت می گیرد که در اصطلاح به این دسته از نرم افزارها Screen Recorder گفته می شود. نرم افزارهای مختلفی در این زمینه یافت می شود که اقدام به تهیه این تصاویر و فیلمبرداری از محیط های نرم افزاری می کنند و سپس کاربران با استفاده از دیگر نرم افزارها تصاویر را برای قرار دادن در صفحات وب آماده سازی می نمایند.

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
   1   2   3   4   5      >