سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل ظرف فهم است . [امام زین العابدین علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :17
کل بازدید :2152837
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/10
6:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 6.06 Build 8 Final:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
90/4/8::: 2:41 ع
نظر()
  
  

نرم‌افزار e-PDF To Text Converter 2.1 با حجم بسیار کمی دارد تبدیل فایل‌های PDF فارسی به متن ساده را به خوبی انجام می‌دهد. البته از آنجائیکه ناشران فایل های پی دی اف از نرم افزار های مختلفی (با سیستم های کدگذاری مختلف) جهت ساخت فایل پی دی اف استفاده می کنند متن فارسی برخی از فایل های PDF ممکن است توسط این نرم افزار نیز قابل استخراج نباشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار  e-PDF To Text Converter 2.1 :

    * تبدیل پرونده هایPDF به فرمت text با دقت و سرعت بالا
    * امکان تبدیل گروهی چند فایل PDF به فایل متنی
    * پشتبانی از خصوصیات PDF1.6
    * حفظ طرح بندی صفحات
    * احتیاج به نرم افزار Acrobat Reader نخواهید داشت
    * پشتیبانی از تمامی ویندوزها  95/98/ME/NT/2000/XP/2003
    * پشتیبانی از استخراج متن از فایل PDF رمزگذاری شده و پرونده های دارای رمز
    * استخراج لایه های متنی مخفی از فایل PDF به فایل متنی
    * امکان drag & drop کردن فایل ها
    * هم تراز کردن ستون های متنی در جداول
    * پشتیبانی از لایه های "Original layout" و "Reading order"
    * امکان تبدیل کامل یک پرونده و یا صفحات خاصی از آن
    * پشتیبانی سه سیستم های کد گذاری متن: UTF 8، LATIN1 و ASCII

ادامه مطلب ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
90/4/8::: 2:40 ع
نظر()
  
  

WebcamMax یک نرم افزار کارآمد در زمینه مدیریت کامل بر وبکم ها می باشد. این نرم افزار با داشت بیش از ???? افکت و اضافه کردن آن به فیلم، به تصویر شما زیبایی بینظیری میبخشد حتی اگر وبکم واقعی ای در کار نباشد! این نرم افزار می توانید مورد استفاده نرم افزار های معروفی چون ICQ, AIM, MSN, Camfrog, Skype, Paltalk, Yahoo, ANYwebcam, Stickam قرار گیرد. در واقع به وسیله این نرم افزار می توانید با استفاده از یک فیلم از قبل ضبط شده خود را جای شخصی دیگر گذاشته و برای مخاطب خود تصویر جعلی ارسال نمایید. شناور شدن نوشته بر روی تصویر از افکت های جالب این نرم افزار به شمار می آید.


ادامه مطلب ...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v11.50 Build 1074 Final:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ? گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی