سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران، داناترین آنان است به آنچه آورده اند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :6
کل بازدید :2153328
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/31
11:36 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

ThreatFire™ هنگامی، در جایی از سیستم شما محافظت می کند که آنتی ویروس شما نمی تواند!www.parsi-soft.com
ThreatFire™ برنامه ای است که برای محافظت کامپیوتر شما در مقابل برنامه های مخربی از قبیل تروجانها (Trojans)، برنامه های جاسوسی (Spywares)، روتکیت ها (Rootkits)، برنامه های ثبت کننده کلیدهای تایپ شده (Keyloggers) و برنامه های سرریز کننده (Buffer overflows) از طریق پیدا کردن و متوقف کردن فعالیت برنامه های مخرب به صورت هوشمند ساخته شده است. این برنامه از یک تکنولوژی ویژه مخصوص به خود استفاده می کند که نشانه های برنامه های مخرب را جستجو می کند. ThreatFire™ بر خلاف برنامه های آنتی ویروس قدیمی که بر اساس تکنولوژی signature کار می کنند یعنی اطلاعات مربوط به تمام ویروس ها و برنامه های مخرب قبلی در قسمت دیتابیس آنها وجود دارد و ویروس ها و برنامه های مخرب را از این طریق شناسایی می کنند. تکنولوژی دفاع فعال (ActiveDefense) که در برنامه ThreatFire™ وجود دارد از طریق زیر نظر گرفتن فعالیت کامپیوتر شما قادر است تا برنامه های مخربی را که بسیار جدید و یا بسیار باهوش هستند و به وسیله برنامه های آنتی ویروس قدیمی شناسایی نمی شوند را شناسایی کرده و آنها را به دام انداخته و فلج نماید. ThreatFire™ از یک موتور هوشمند استفاده می کند که در مورد برنامه هایی که واقعاً فعالیت مخربی دارند به شما اخطار می دهد چون گاهی اوقات حتی برنامه هایی که کاملاً قانونی هستند هم ممکن است مخرب به نظر برسند. این به این معنی است که شما تنها در زمانی که لازم است پیغام اخطار دریافت می کنید.
کامپیوترها به طور مداوم مورد حمله ویروسها، برنامه های جاسوسی و دزدی هویت (identity theft) هستند. شما هر روز اخباری در مورد یک برنامه مخرب جدید که کامپیوتر شما را تهدید می کند می شنوید. این برنامه های مخرب با سرعتی بیش از گذشته در حال افزایش هستند و مقابله با آنها مشکلتر می شود و برنامه های آنتی ویروس قدیمی نمی توانند پا به پای آنها جلو بروند. آیا برنامه آنتی ویروس شما می تواند برنامه مخربی را که همین امروز شناخته شده را پیدا کند؟ در اکثر موارد خیر، چون برنامه آنتی ویروس شما هنوز نمی داند که چطور این ویروس جدید را پیدا کند به همین سادگی. اما تکنولوژی دفاع فعال (ActiveDefense) که در برنامه ThreatFire™ وجود دارد میتواند این کار را انجام دهد و ثابت شده که اگر این برنامه همراه با یک برنامه آنتی ویروس سنتی استفاده شود می تواند تا 243 درصد محافظت بیشتری از کامپیوتر شما به عمل آورد.
ThreatFire™ تفاوت زیادی با برنامه های آنتی ویروس سنتی دارد. برنامه های انتی ویروس معمولاً برای اینکه بتوانند در مقابل یک برنامه مخرب از کامپیوتر شما محافظت به عمل آورند ابتدا باید این برنامه مخرب دیده و شناسایی شده باشد. سپس محافظت درمقابل این برنامه مخرب باید در قسمت signature یا fingerprint آنتی ویروس به روز رسانی شود که قبل از آن باید توسط شرکت سازنده آنتی ویروس نوشته شده باشد. این مسئله باعث می شود که یک فاصله زمانی ایجاد شود که در طی آن زمان با اینکه شما روی کامپیوتر خود آنتی ویروس نصب کرده اید اما برنامه های مخرب تشخیص داده نمی شوند و در نتیجه می توانند کامپیوتر شما را آلوده کنند.

 www.parsi-soft.com

ThreatFire™ بر خلاف برنامه های آنتی ویروس معمولی که فقط به دنبال برنامه های مخرب طبیعی می گردند، با پیدا کردن فعالیتهای مخرب مثل گرفتن دگه های تایپ شده یا سرقت اطلاعات شما به طور مداوم از کامپیوتر شما در مقابل برنامه های مخرب محافظت می کند. ThreatFire™ با بکارگیری یک روش تجزیه و تحلیل پیچیده قادر است تا با برنامه های مخربی که جدیداً ایجاد شده اند تنها به وسیله شناسایی فعالیت مخرب آنها مقابله کند.
تکنولوژی ویژه دفاع فعال (ActiveDefense) که در برنامه ThreatFire™ وجود دارد از کامپیوتر شما در مقابل همه انواع تهدید های اینترنتی - شناخته شده و شناخته نشده – برنامه های جاسوسی (spyware)، برنامه های تبلیغاتی (adware)، برنامه های ثبت کننده کلیدهای تایپ شده (keyloggers)، ویروسها، کرمها، تروجانها (Trojans)، روتکیتها (rootkits)،برنامه های سرریز کننده (Buffer overflows) و سایر برنامه های مخرب محافظت به عمل آورد. ThreatFire™ برای از بین بردن و فلج کردن آن دسته از برنامه های مخربی که یا خیلی جدید هستند و یا خیلی باهوش تر از آن هستند که توسط برنامه های آنتی ویروس سنتی که بر اساس signature کار می کنند شناسایی شوند از روش محافظت غیر موازی خود استفاده می کند. در حال حاضر تکنولوژی مشابه دفاع فعال (ActiveDefense) توسط سایر آنتی ویروسهای مطرح دنیا مثل Kaspersky، Norton، Nod32 و ... استفاده می شود.
نکات مهم در مورد برنامه ThreatFire™:
• محافظت مداوم در مقابل برنامه های مخرب جدید برای همه حتی کاربران مبتدی بسیار آسان شده است.
• بدون آنکه نیازی به آپدیت کردن باشد از قبل برای مقابله با برنامه های مخرب آماده است.
• بدون آنکه فعالیت سیستم را تحت تاثیر قرار دهد در پس زمینه کار می کند.
• جدید! ThreatFire™ هم اکنون شامل محافظت پیشرفته شامل قرنتینه کردن برنامه های مخرب، جستجوی برنامه های روتکیت و قوانین مخصوص به هرکاربر در هر دو نگارش مجانی و حرفه ای می باشد.
• تکنولوژی ویژه دفاع فعال (ActiveDefense) به طور هوشمند با جستجو و تجزیه و تحلیل فعالیت های کامپیوتر به شناسایی و مقابله با هر برنامه مخربی می پردازد بدون آنکه در مورد برنامه های غیر مخرب اخطاری دهد.
• بالاترین مرحله دقت پس از نصب. احتیاجی به گیج شدن در قسمت ویژگیها و تغییر دادن تنظیمات امنیتی نیست: تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ThreatFire™ را اجرا کنید و محافظت در مقابل برنامه های مخرب آغاز می شود.
• محافظت در مقابل برنامه ویروسها، کرمها، تروجانها (Trojans)، روتکیتها (rootkits)،برنامه های سرریز کننده (Buffer overflows) و همچنین تعدادی از برنامه های جاسوسی (spyware) شناخته شده و جدید.
• این برنامه در کنار برنامه امنیتی شما کار می کند و نیازی به پاک کردن برنامه آنتی ویروس، ضد جاسوسی، دیوار آتش (firewall) یا سایر برنامه امنیتی قبل از نصب ThreatFire™ نیست.
• جدید! نسخه پیشرفته ThreatFire™ شامل برنامه PC Tools AntiVirus’s on-demand AV scanner می باشد که با جستجو کردن سریع و راحت برنامه های مخرب شناخته شده در کامپیوتر شما به شما آرامش خاطر بیشتری می دهد.

 

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/29::: 8:5 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


همان طور که میدانید آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Internet Security 2007 که در رده یکی از بهترین آنتی ویروس ها جهان قرار گرفته است. کرک های متعددی برای این آنتی ویروس قرار داده شده است که بعد از یک مدت این کرک در لیست سیاه Kaspersky قرار گرفته می شود و به شما اجازه آپدیت کردن نرم افزار را نمی دهد و شما را مجبور به استفاده کرک جدید یا پاک کردن آنتی ویروس میکند. این کرک جدید تا تاریخ 09/09/2008 اعتبار دارد.
طریقه استفاده و کرک کردن
نرم افزار:
 - افرادی که این آنتی ویروس
قدرتمند را دریافت نکرده اند می توانند آن را دانلود کرده و از این کرک استفاده کرده
 - کسانی که
نرم افزار را نصب کرده اند و کرک قبلی آنها از کار افتاده است می توانید آنتی ویروس را  Uninstall کرده و سپس بعد از رستارت کردن کامپیوتردوباره آنتی ویروس را نصب کنید و آن را کرک کنید. 
توجه : آن دسته از دوستانی که 
آنتی ویروس را نمی خواهند Uninstall کنند می توانند از مراحل زیر استفاده کنند :
بر روی
آنتی ویروس خود کلیک کرده و آن را اجرا کنید.
سپس بر روی گزینه
Activation کلیک کرده و در قسمت View detailed info on keys روی Delete Key کلیک کنید. و بر روی Yes کلیک کنید.
حالا در قسمت
Purchase Key گزینه Install Key کلیک کنید. با انتخاب کردن گزینه Apply existing license key روی دکمه Next کلیک کنید . حالا دکمه Browse کلیک کنید و در پنجره باز شده فایل کرک که از وب سایت آسان دانلود گرفته اید را انتخاب کنید (7-9-28.key) را انتخاب کنید و روی دکمه Open کلیک کنید.
روی دکمه
Next کلیک کنید حالا بر روی Finsh کلیک کنید.
آنتی ویروس شما
کرک شد و  امیدوارم در استفاده از این نرم افزار قدرتمند نهایت استفاده را ببرید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و ... از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید. این مجموعه شامل :
-
Antivirus
- AntiSpyware
- AntiPhishing
-
Firewall
- Identity Protect
-
Backup
- TruPrevent®
- AntiSpam
-
Parental Control
- TotalScan Pro می باشد.
قابلیت های این مجموعه:
- حالت اسکن
online جدید: تکنولوژی انحصاری در TotalScan Pro این قابلیت را فراهم آورده تا به صورت دوره ای سیستم بررسی شده و در صورت یافتن هر گونه ویروس با آن مقابله نماید.
- سیستم پشتیبان گیر خودکار جدید: به کمک این قابلیت می توانید به سادگی از
اطلاعات خود به صورت خودکار پشتیبان تهیه نموده و هر گاه نیاز داشتید آنها را بازگردانید. همچنین می توانید تنها از فایلهایی که می خواهید پشتیبان بگیرید و آنها را بر روی هارد دیسک, سی دی , دی وی دی و دیگر ابزارها ذخیره نمایید.
- افزایش کارایی سیستم: گاهی ممکن است عملکرد
کامپیوترتان با خطا همراه بوده و یا کند باشد. در چنین مواردی اولین کاری که باید انجام دهید استفاده از ابزارهای نگهداری و بهینه سازی است. Panda Internet Security به شما کمک می کند تا به این ابزارها مستقیماً دستیابی داشته باشید.
- تهیه پشتیان online رایگان از اطلاعات به مدت 12 ماه: با بیش از 1 گیگابایت فضا بر روی سرورهای کاملاً امن برای ذخیره سازی, قادرید تا به اسناد مهمتان از هر کامپیوتر متصل به
اینترنت دسترسی پیدا کنید.
- آخرین نسل از
آنتی ویروس ها: اگر محتوای هارد دیسک کامپیوترتان از بین برود و اگر هنگام راه اندازی کامپیوتر با مشکل مواجه باشید و یا اگر برخی از فایلهایتان غیر قابل استفاده باشند, مطمئن باشید که کامپیوترتان به ویروس آلوده است. Panda Internet Security این مشکل را برای شما برطرف می نماید.
- سیستم ضد جاسوسی
قدرتمند: کند شدن کامپیوتر, تغییر تنظیمات سیستم و ... تنها بخشی از کارهایی است که برنامه های جاسوسی انجام میدهند. خطر اصلی این برنامه ها به سرقت بردن اطلاعات است.Panda Internet Security این برنامه ها را شناسایی نموده و به سادگی حذف می کند.
- حفاظت از امنیت شما: وقتی مشغول خرید یا استفاده از حساب بانکی به صورت
online هستید, می بایست اطلاعاتی را برای احراز هویتتان مانند شماره حساب بانکی , شماره کارت اعتباری و ... وارد نمایید. این اطلاعات بسیار حساس بوده و نیاز به محافظت دارند. به کمک Panda Internet Security این اطلاعات حساس در هر لحظه کنترل می شوند.
- دیواره آتش قدرتمند: وقتی به
اینترنت متصل می شوید, برنامه های زیادی قصد اتصال به سیستم شما را دارند. برخی از آنها برای سیستم شما بی خطرند مانند آنهایی که به شما امکان بروز رسانی برنامه های نصب شده را می دهند. برخی دیگر نیز قصد آسیب رسانی و کنترل سیستم شما را دارند. دیوار آتش این مجموعه  به خوبی تمامی این برنامه ها را شناسایی نموده و از شما کاملاً محافظت می نماید.
- استفاده از تکنولوژی ®TruPrevent : ویروس های جدید می توانند تنها در عرض چند ساعت به تمامی
کامپیوترهای متصل به اینترنت آسیب برسانند.در چنین زمانی, ممکن است فرصت کافی برای بروز رسانی ضد ویروس نبوده و سیستم در معرض خطر باشد. تکنولوژی ®TruPrevent امکان شناسایی این ویروس های جدید را بر اساس هوش مصنوعی فراهم می آورد.
- سیستم ضد
Rootkit : از Rootkit می توان برای مخفی کردن ویروس ها و جلوگیری از شناسایی آنها استفاده نمود. این سیستم جدید Rootkit ها را شناسایی نموده و از بین می برد.
- کنترل فرزندان: اگر نگران فرزندانتان در دستیابی به موضوعات غیر اخلاقی, عکسهای پورنو و ... بر روی اینترنت هستید, به کمک
Panda Internet Security نگرانیتان برطرف خواهد شد. این مجموعه محتوای صفحاتی را که فرزندانتان قصد دارند ببینند را کنترل نموده و براساس تنظیماتی که انجام داده اید آنها را نمایش خواهد داد.
و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


همان طور که میدانید آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Internet Security 2007 که در رده یکی از بهترین آنتی ویروس ها جهان قرار گرفته است. کرک های متعددی برای این آنتی ویروس قرار داده شده است که بعد از یک مدت این کرک در لیست سیاه Kaspersky قرار گرفته می شود و به شما اجازه آپدیت کردن نرم افزار را نمی دهد و شما را مجبور به استفاده کرک جدید یا پاک کردن آنتی ویروس میکند. این کرک جدید تا تاریخ 04/06/2008 اعتبار دارد.
طریقه استفاده و کرک کردن
نرم افزار:
 - افرادی که این آنتی ویروس
قدرتمند را دریافت نکرده اند می توانند آن را دانلود کرده و از این کرک استفاده کرده
 - کسانی که
نرم افزار را نصب کرده اند و کرک قبلی آنها از کار افتاده است می توانید آنتی ویروس را  Uninstall کرده و سپس بعد از رستارت کردن کامپیوتردوباره آنتی ویروس را نصب کنید و آن را کرک کنید. 
توجه : آن دسته از دوستانی که 
آنتی ویروس را نمی خواهند Uninstall کنند می توانند از مراحل زیر استفاده کنند :
بر روی
آنتی ویروس خود کلیک کرده و آن را اجرا کنید.
سپس بر روی گزینه
Activation کلیک کرده و در قسمت View detailed info on keys روی Delete Key کلیک کنید. و بر روی Yes کلیک کنید.
حالا در قسمت
Purchase Key گزینه Install Key کلیک کنید. با انتخاب کردن گزینه Apply existing license key روی دکمه Next کلیک کنید . حالا دکمه Browse کلیک کنید و در پنجره باز شده فایل کرک که از وب سایت آسان دانلود گرفته اید را انتخاب کنید (2008.06.04 00B0DB67.AsanDownload.com.key) را انتخاب کنید و روی دکمه Open کلیک کنید.
روی دکمه
Next کلیک کنید حالا بر روی Finsh کلیک کنید.
آنتی ویروس شما
کرک شد و  امیدوارم در استفاده از این نرم افزار قدرتمند نهایت استفاده را ببرید.

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


سریال های جدید برنامه اضافه شد !!
محصول بسیار
قدرتمند کمپانی ESET یکی از جدیدترین و درعین حال محبوب ترین و قدرتمندترین ویروس کش های حال حاصر دنیاست که در همین چند سال اخیر عرضه ی خود به محبوبیت و کارایی بسیار فوق العاده ای دست یافته است . این ویروس کش قدرتمند با توانایی به روز رسانی فوق العاده ی خود قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و مخرب ها، حقه ها و حملات رایانه ایست و محافظی بسیار امن برای هر سیستمی به شمار می رود .با سود بری از فن آوری ThreatSense® Technology که امکان شناسایی ویروس های جدید را بدون معرفی قبلی به دیتابیس و شناسایی هر فایل مشکوکی برای جلوگیری از خطرات احتمالی را به نرم افزار می دهد از قدرت بالاتری در شناسایی خطرات در مقایسه با ویروس کشهای مشابه بر خوردار خواهد بود .نرم افزار ضد ویروس NOD32، فراهم کننده یک محیط امن موازن در برابر تهدیدهایی است که رایانه شما را با خطر مواجه می سازند.
ویروسها، کرمهای اینترنتی و یا دیگر خطراتی که از طریق
ایمیل قصد آسیب رسانی به اطلاعات حیاتی موجود در سیستم عامل کاربران را دارند توسط ویروس یاب NOD32 بدور نگاه داشته می شوند.امروزه استفاده از شیوه های حرفه ای و جدید در شناسایی ویروسها توانسته است ضد ویروس NOD32 را به عنوان یکی از مناسبترین گزینه های موجود مطرح نماید. این برنامه تا کنون موفق به دریافت چندین جایزه و رتبه اول ویروس یاب های موجود در دنیا شده است.
از جمله ویژگی های این آنتی ویروس میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- سودبری از تکنولوژی برتر ThreatSense که موتور ضد خطری بسیار قدرتمندیست و از هر نوع حرکت مشکوک ویروس، مخرب،تروجان، جاسوس و ... مانند جلوگیری به عمل می آورد
- مجهز به تکنولوژی Heuristic Analysis برای شناسایی ویروس های ناشناس جدید
- سرعت بسیار بالا در شناسایی و نابودی آلودگی های
سیستم
- محافظت زنده از تمامی فایلها و پوشه ها و سیستم برای جلوگیری از ورود هر فایل آلوده ای به سیستم
- پشتیبانی از تمامی پورت هایی که احتمال
ورود و خروج فایل یا اطلاعات مضر از آنها وجود دارد مانند HTTP, POP3, SMTP
- حذف ویروسها و آلودگی از فایلهایی که اجازه ی نوشته شدن در آنها وجود ندارد مانند DLL ها
- توانایی آپدیت وفق العاده بالا و منحصر به فرد که به طور ساعتی دیتابیس با آخرین تهدید های روز آشنا می شود
- سبک بودن فایلهای آپدیت روزانه که چیزی در حدود 50 کلیوبایت است که موجب به روز ماندن تمامی سیستم های مورد استفاده می شود
- سازگاری با
ویندوز های مختلف از جمله XP , 2003 , 2000 , 98
- سازگاری با ویندوز جدید مایکروسافت موسوم به ویندوز ویستا
- و . . .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 12:17 ع
نظر()
  
  
   1   2   3   4   5      >