سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از معنى لا حول و لا قوة إلاّ باللّه از او پرسیدند ، فرمود : ] با وجود خدا ما را بر چیزى اختیار نماند و چیزى نداریم جز آنچه او ما را مالک آن گرداند . پس چون ما را مالک چیزى کرد که خود بدان سزاوارتر است تکلیفى بر عهده‏مان گذاشته و چون آن را از ما گرفت تکلیف خود را از ما برداشته . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :4
کل بازدید :2152792
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/9
1:45 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

دیکشنری قدرتمند، کم حجم و معروف Babylon Pro 7.0.0.13www.parsi-soft.com
Babylon
نام قدرتمندترین و محبوبترین نرم افزار دیکشنری هوشمند و آنلاین حال حاضر دنیای کامپیوتر است که با گستردگی فراوان دیکشنری ها و فرهنگ های لغاتش که از مرز 1300 دیکشنری به 75 زبان زنده دنیا نیز فراتر رفته , به محبوبیت بسیار فراوانی دست یافته است . این ابزار برای شما امکان ترجمه ی سریع تمامی متون , Email ها , صفخات وب , پیامهای و .... را تنها با یک کلیک موس فراهم می کند‌! بلی تنها با یک کلیک کوچک بر روی کلمه ی مورد نظر شما فورا تمامی ترجمه های مربوطه به لغت حاصل را در دیکشری های موجود در Babylon مشاهده می کنید .
قابلیت های اصلی دیکشنری در یک نگاه:
-
سرعت بالای برنامه
- توانایی ترجمه متن در 17 زبان مختلف
- توانایی مشاهده نتایج در بین مقالات اینترنتی
- توانایی ترجمه در بیش از 75 زبان مختلف
- قابلیت تبدیل واحد پول، اندازه های مختلف و زمان
- ابزار نوشتن برای زبان انگلیسی
- قابلیت حدس زدن کلمات
و...
نسخه ی 7 از این نرم افزار قدرتمند چند روزیست که از سوی شرکت Babylon Ltd عرضه شده است که امروز قصد معرفی تمامی ویژگی های این نسخه ی جدید از ابزار قدرتمند شرکت Babylon را داریم .
- Single Click activation : سرعت بالای عکس العمل و اجرای عملیات نرم افزار به صورت فوق العاده ای بالاست با تنها با یک کلیک بر روی کلمه ی مورد نظر در هر یک از محیطwww.parsi-soft.com های متنی رایج در ویندوز , صفحه ی ترجمه ی این نرم افزار به سرعت باز شده و معنی لغت مورد نظر را در دیکشنری های مختلف به شما می دهد .
مترجم متن Babylon ! : این بخش از نرم افزار Babylon قادر به ترجمه ی متون به 17 زبان زنده ی دنیاست ! بلی این ویژگی جدید دیکشنری ترجمه ی متون را برای شما بسیار ساده می کند تنها کافیست که بر روی
یک کلمه از جمله ی مورد نظر کلیک کنید تا Babylon به صورت هوشمند کل جمله را تشخیص داده و برای شما به زبان مورد نظر ترجمه کنید . بنابراین نیازی به انجام عملیا اضافی Copy/Paste نیست . البته از آنجا که هیچ گاه ابزارهای مترجم متن ترجمه ی 100% دقیقی را در مقایسه با ترجمه ی انسانی ارائه نمی دهند , این ابزار جدید تنها به شما کمک بسیاری می کند تا با متن مورد نظر از زبانی که تا حد بالایی آشنایی پیدا کنید .
- مشاهده ی نتایج در مطرح ترین مراجع ترجمه و اطلس دنیا : این نرم افزار به شما امکان آن را می دهد تا دیکشنری ها و اطلس های قدرتمند و مطرح دنیا مانند English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish and Ukrainian را به راحتی در سیستم خود داشته باشید و با یک کلیک به این منابع گرانبها دست یابید .
البته Babylon این گنجینه ی گرانبها را در ازای دریافت مبلغی در اختیار کاربران خود قرار می دهد ولی این دیکشنری ها و اطلسهای مرجع نیز از قاعده ی رعایت نشدن حق کپی رایت مستثنا نخواهند بود !
- Wikipedia content : این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد تا با یک کلیک نتایج جستجوی خود را در اطلس بزرگ و چند رسانه ای قدرتمند Wikipedia به 13 زبان زنده ی دنیا و در میان بیش از 2.2 میلیون مقاله مشاهده نمایند !
Translation in 75 languages - ترجمه ی لغات از 75 زبان زنده ی دنیا به یکدیگر !
دیتابیس حال حاضر وب سایت Babylon دارای بیش از 1300 لغت نامه ی کوچک و بزرگwww.parsi-soft.com از 75 زبان زنده ی دنیاست که به طور مداوم بر تعدادشان نیز افزوده خواهد شد . دارای 25 دیکشنری حرفه ای 13 زبان رایج دنیا که توسط تیم اختصاصی زبانشناسی Babylon تهیه شده اند می باشد . زبانهای English, French, German, Spanish, Italian,Persian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish .
برای دسترسی به دیتابیس قدرتمند دیکشنری های وب سایت Babylon به
این صفحه مراجعه کنید .
- Unit Conversions - تبدیل تمامی واحد ها به یکدیگر :
نسخه ی 7 از این مترجم قدرتمند نیز ویژگی مفید تبدیل واحد های خود را حفظ کرده است و قادر به تبدیل هر واحد ط
ولی و وزنی و .... به یکدیگر است . با خبر بودن از آخرین تغییرات دنیای ارز و تبدیل واحد پول کشورهای مختلف جهان به یکدیگر نیز از ویژگی های خوب این بخش از نرم افزار است .
- Writing Tools for English : همانطور که نسخه های پیشین Babylon دارای ویژگی مشهور به Correct بودند , نسخه ی جدید این نرم افزار نیز دوباره از این ویژگی سود می برد و لغت مشابه اشتباه تایپ شده ی شما را به صورت هوشمند به شما نشان می دهد .
- Spelling Alternatives : ویژگی تلفظی Babylon که قادر به خواندن لعات برای آشنایی هر چه بهتر کاربر با تلفظ صحیح است .

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/25::: 6:19 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


دیکشنری محبوب Babylon که دارای30میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان برای این نرم افزار ثبت شده است . که اگر ما ایرانی ها را هم به حساب بیاوریم می بینیم که آماری بیش از ... نفر به ثبت می رسد. شرکت بابیلون در سال 1997 آغاز به تولید این نرم‌افزار نمود و آن را با امکان دوره آزمایشی نامحدود (Unlimited Free Trial) عرضه کرد. این توزیع تقریباً رایگان تا سال 2001 ادامه یافت. در این زمان این شرکت شروع به فروش نرم‌افزار نمود.
Babylon 6، ترجمه ای آسان و شهودی و
نرم افزار فرهنگ به بیش از 50 زبان.
Babylon یکی از برجسته ترین
دیکشنری ها و برطرف کننده تمامی مشکلات کاربران در زمینه ترجمه می باشد .
به وسیله Babylon کاربر به سرعت می تواند Email ها، صفحات اینترنتی، اسناد، پیام های فوری و ... را ترجمه کند. برای ترجمه متن یا کلمه مورد نظر کافیست فقط یکبار بر روی آن کلیک کرده تا پنجره کوچک محاوره ای Babylon ظاهر شده و نتایج و معنی آن را به شما بدهد. این
نرم افزار برای تشخیص کلمات در محیط های غیر متنی (مانند اسناد PDF) از روش تشخیص نوری نویسه ها یا OCR استفاده می کند.
Babylon همچنین دارای
فرهنگ لغت هایی به زبان های مختلف (از جمله فارسی) می باشد، که این فرهنگ لغت ها پس از نصب برنامه اصلی قابلیت اضافه شدن به آنرا دارا می باشند.
قابلیت های نرم افزار :
- Single Click Activation :
تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت
ویندوز، پنجره کوچک محاوره ای این دیکشنری به سرعت فعال شده و معنی لغت و دیگر اطلاعات در باره آنرا به کاربر می دهد.
همچنین می توانید لغات مورد نظر را در پنجره اصلی برنامه Copy/Past کنید و سریعا معنی آنرا به دست آورید.این دیکشنری حتی توانایی اتصال به
دیکشنری ها و دایره المعارف های Online را دارا می باشد.
- Text Translation :
ترجمه متون از این ساده تر امکان ندارد !
بدون نیاز به Copy/past کردن متن و تنها با یک کلیک ساده، این
دیکشنری متون شما را شناسایی کرده و آن را به 17 زبان دنیا ترجمه می کند.
مترجم متن
Babylon در زبان های زیر قابل دسترسی می باشد : German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish و Ukrainian.
- Results from the world"s leading publishers :
اتصال آنلاین به
دیکشنری های مرجع و مطرح جهان و استفاده از آنها برای ارائه نتیجه های جامع تر از جمله : Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Mich contentaelis, Van-Dale و ...
- Wikipedia content :
دیکشنری آنلاین Babylon توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia را نیز دارد و نتایج خود را با استفاده از این دایره المعارف نیز اراده می دهد.
Wikipedia یکی از بزرگترین دایره المعارف های Online، چند زبانه و
مجانی می باشد که شامل بیش از 2 میلیون مقاله و تعریف در زمینه های مختلف می باشد که دائما نیز در حال به روز رسانی است.
ترکیب این
دیکشنری و این دایره المعارف کمک بزرگی به دانش آموزان، دانشجویان و مترجمان خواهد کرد.
- Translation in 50 languages :
دیکنشری Babylon برای ارائه نتایج و ترجمه لغات از 1300 منبع و پایگاه در 50 زبان مختلف استفاده می کند. هر پایگاه شامل 25
دیکشنری حرفه ای در 13 زبان مختلف می باشد که همگی به وسیله تیم توسعه زبان کمپانی Babylon توسعه داده شده اند. English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish
در حقیقت Babylon یک ابزار ترجمه سریع و منحصر به فرد می باشد. که جایگزین
دیکشنری های سنتی کاربران شده و معنی لغات و جملات را بسیار سریع و با استفاهده از لغت نامه های گوناگون و اتصال سریع به دایره المعارف های Online ارائه می دهد.
- Units & Measures Conversion :
برای تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک.
- Spelling Alternatives :
برای تصحیح
آنلاین غلط های املایی، مشکلات جمله بندی و ...
- اضافه شدن بیش از 3 میلیون لغت جدید.
و ...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/19::: 11:3 ع
نظر()
  
  
منبع: www.p30download.com


لغت‌نامه بزرگ دهخدا که در ۱4 جلد به چاپ رسیده ‌است ، شامل شرح و معنی واژگان آثار ادبی و تاریخی زبان فارسی است. لغت‌نامه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اثر دهخدا است و بیش از چهل سال از وقت دهخدا صرف آن شد. لغت‌نامه معانی و تفسیرات و شروح تاریخی بسیاری از واژه‌های عربی را نیز داراست. لغت‌نامه بزرگ دهخدا تقریباً شامل همه واژگان زبان فارسی با معنای دقیق و اشعار و اطلاعاتی درباره آنهاست. «لغت‌نامه» دهخدا حاصل بیش از چهل سال کار او بر روی این اثر می‌باشد. این کتاب در بیست و شش هزار و چهار صد و هفتاد و پنج صفحه سه ستونی به قطع رحلی با تعداد شش هزار دوره، امروز در دسترس فارسی زبانان است.

این لوح فشرده طرحی است تازه برای استفاده آسان از
لغت نامه دهخدا به عنوان یکی از نفیس ترین آثار علمی در زبان و ادب فارسی که گنجینه جامع و منحصر به فرد لغت و ادب فارسی را در قالبی زیبا و موزون با ابزارهای پژوهشی متنوع به علاقمندان و دوستداران فرهنگ و ادب فارسی عرضه کرده است .

امکانات کلی لوح فشرده لغت نامه دهخدا - روایت سوم :
- جستجو در عناوین لغت نامه شامل 343466 مدخل
- جستجوی هوشمند در فهرست مدخل ها ( wildcard search )
- جستجوی لغت فارسی یا اروپایی در پانویس ها
- جستجوی لغت در متن معانی مدخل ها
- جستجوی ترکیبی در متن لغت نامه ، شواهد و پانویس ها
- جستجوی یک عبارت در متن کامل یک لغت نامه
- ارائه طومار الفبایی ترکیب ها و امکان جستجو در آن
- ارائه طومار الفبایی امثال و امکان جستجو در آنها
- جداسازی مدخل ها بر اساس تعداد شاهد
- ارائه متن مقدمه جامع لغت نامه
- گفتار توضیحی درباره لغت نامه با صدای روان شاد علامه دهخدا
- قطعاتی از موسیقی ایرانی
- اجرای برنامه تحت ویندوزهای 95,98,2000,ME,XP

امکانات ویژه در محدوده معنی یک مدخل :
- جستجوی یک لغت خاص
- جستجوی شاهدها ، ترکیب ها ، امثال و معانی دیگر ( ارکان لغت )
- تفکیک شاهدها ، ترکیب ها ، امثال و معانی دیگر به وسیله رنگ
- دسترسی هم زمان به پانویس ها
- چاپ تمامی و یا قسمتی از معنی یا پانویس

امکانات جانبی برنامه :
- تهیه فیش از متن لغت نامه و یا ایجاد فیش مستقل
- درج اطلاعات در فیش با استاندارد فارسی یونی کد
- استفاده هم زمان از دیگر برنامه های تحت ویندوز
- انتقال تمامی و یا بخشی از متن لغت نامه به دیگر برنامه های نشر رومیزی با رعایت استاندارد فارسی یونی کد
- دسترسی هم زمان به معنی واژه انتخاب شده در دیگر متون فارسی بر اساس استاندارد یونی کد

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/15::: 4:25 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


دارای واژه های عمومی و تخصصی (شامل 21 تخصص) و فقط با یک کلیک بر روی لغت هم تلفظ و هم معنی آنرا دریافت کنید
بیش از یک میلیون (1.000.000)
لغت
تلفظ لغات نامحدود بوده و لغت انتخابی شما هر چه که باشد آنرا تلفظ میکند
خواندن (تلفظ) جمله از دیگر
قدرتهای این دیکشنری است که آنرا منحصر به فرد کرده است
تلفظ لغات در این برنامه با سرعتهای مختلف و باچند حالت  قابل تغییرمیباشد
این
دیکشنری هوشمند از سیستم پرقدرت OCR بهره مند میباشد و مییتواند هر متنی را از هر مکانی ترجمه کند مثلا در صفحات اینترنت - برنامه های  کاربردی و گرافیکی . حتی برروی لغات موجود در عکس هم کلیک کنید و معنی آنرا دریافت کنید
این برنامه شامل یک قسمت تنظیمات میباشد که کارایی آنرا میتوانید به دلخواه خودتان تنظیم کنید
همچنین دارای یک واژه نامه
تخصصی کامپیوتر میباشد که شامل تمام واژه های مربوط به کامپیوتر در هر زمینه میباشد مانند سخت افزار- نرم افزار - اینترنت - شبکه وغیره که علاوه بر معنی واژه ها شرح مفیدی به همراه عکس مربوط به آن واژه دارا میباشد
در این واژه نامه 3 بخش دیگر وجود داردکه بشرح ذیل میباشد
پیغامهای خطا در ویندوز وراه حل مشکل آنها
معرفی کلیدهای میانبرویندوز و
نرم افزارهای معروف و پر استفاده
معرفی بهترین سایتها ی معروف دنیا در زمینه های مختلف
قابلیت ها :
- ترجمه لغات انگلیسی به
فارسی، فارسی به انگلیسی، انگلیسی به انگلیسی.
- فعال شدن
دیکشنری با یک کلیک و شناسایی هوشمند کلمات در محیط ویندوز، فایل های PDF، اینترنت و ...
- ترجمه با تلفظ : با کلیک بر لغات موردنظر ، هم تلفظ لغت را خواهیم داشت و هم ترجمۀ آن را.
- ترجمه بدون
تلفظ : با کلیک بر روی لغات فقط ترجمه آنرا خواهیم داشت.
- دارای چهار صدای مختلف برای تلفظ لغات و جملات. (معمولی، سالن، اکو، کامپیوتری)
- قابلیت تنظیم سرعت
تلفظ کلمات در سه حالت کم، متوسط و زیاد.
- توانایی خواندن متون
انگلیسی به صورت پیوسته.
و ..

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/14::: 7:21 ع
نظر()
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


سریعترین واژه نامه انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی با بیش از 2.500.000 واژه عمومی و تخصصی
مجهز به تکنولوژی OCR و Desktop Capture جهت ترجمه کلیه متون انگلیسی درون ویندوز اعم از متون قابل بلوک گیری و غیر قابل بلوک گیری: با استفاده از این فن آوری می توان با قرار دادن اشاره گر ماوس بر روی هر واژه انگلیسی معنی آنرا به سرعت مشاهده نمود .
- پیشرفته ترین واژه نامه و
مترجم کلمه به کلمه متن
- مجهز به فن آوری پردازش صدا
- تلفظ تمامی
واژه و متون به صورت دو گویش آمریکایی و انگلیسی
- ترجمه عبارت به عبارت متون انگلیسی و فارسی
- استخراج ریشه واژه های مرکب انگلیسی
- همراه با بیش از 1000 عکس و
فیلم مرتبط با واژه
- عدم نیاز به CD در هنگام اجرای
نرم افزار
- حاوی ساختار و نکات گرامر زبان انگلیسی
- تبدیل واحدهای اندازه گیری
-
قابلیت افزودن واژه به بانک اطلاعات
- قابلیت نصب بر روی سه رایانه به صورت نا محدود
- شامل واژه های عمومی ، اصطلاحات عامیانه آمریکایی ، ضرب المثل های ملل و واژه های تخصصی رشته های :مهندسی ، انسانی ،
تجربی ، پایه ، نظامی و ... به تفکیک رشته ها

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/7/12::: 9:9 ع
نظر()
  
  
   1   2      >