سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :91
کل بازدید :2153537
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/7
7:37 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

اگر شما نیز مایل به مشاهده ی کامل یک سایت بصورت طریق Offline میباشید , اگر مایل هستید که سایت مورد علاقه ی خود را به طور کامل درون هارد یا بر روی CD داشته باشید‌! اگر مایلید که برای دسترسی به اطلاعات وب سایت مورد علاقه ی خود , هزینه ی اتلاف وقت و اینترنت را متحمل نشوید , نرم افزار قدرتمند WebZip گزینه ی خوبی است !

WebZip محصولی از شرکت SpiderSoft نرم افزاری برای دانلود کامل یک سایت بر روی هارد دیسک با پوشه بندی دقیق و یکسان همراه با تمامی اطلاعات و تصاویر و سایر دیتا های دیگر آن میباشد . این نرم افزار صفحات مختلف یک سایت را با همان فرمتی که طراحی شده اند برای شما ذخیره مینماید . همچنین توسط روش های مختلفی که داراست به شما امکان انتخاب جزییات را نیز می دهد برای مثال به نرم افزار می گویید که کدام بخش از سایت را دانلود کنید و کدام بخش را نکند , چه فرمتهایی را دریافت نماید و چه فرمتهایی را نکند.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/6/17::: 3:29 ع
نظر()
  
  

سایت قالب هاب مونستر که یکی از قویترین بانک قالب های حرفه ای سایت را داراست هزاران قالب را در زمینه های مختلف برای فروش در سایت خود قرار داده است.
بیشتر این قالب ها استانداردهای لازم را دارند و سورس آن ها توسط نرم افزارهای حرفه ای قابل ویرایش است.

قالب حاضر، قالب شماره 5516 از این مجموعه است که یک سایت کامل Html و فلش است که سورس آن ها موجود می باشد و با نرم افزار های ویرایش قابل تغییر است.

 



دانلود با حجم ۱۵.۳ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


آموزش مسائل جنسی و زناشوئی