سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را بطلبد برای اینکه با دانشمندان همراه شود یا با نادانان بستیزد یا مردم را متوجه خود کند، خداوند او را داخل آتش گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :7
کل بازدید :2153311
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/1/29
1:39 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : www.AsanDownload.com

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار VMware Workstation  یعنی کلیک نمائید. این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 550 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود 35 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست. سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven ) است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند. با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس ، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Sun را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Virtual Box v4.0.0 Final:
- حجم پائین تر نسبت به نرم افزار های مشابه
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز و از جمله ویندوز  ویندوز 7
- پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
- سرعت مناسب در بارگذاری سیستم عامل ها
- قابلیت برقرار شبکه در میان سیستم عامل اصلی و مجازی
- استفاده از تمامی منابع سخت افزار نظیر درایو های نوری ، فلاپی درایو و ...
- قابلیت اتصال به اینترنت
- قابلیت نصب سیستم عامل از روی ایمیج
- قابلیت تنظیم فضای اشغالی از هارد، رم، گرافیک و ...
- قابلیت عکس گرفتن از سیستم عامل مجازی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
89/10/4::: 10:32 ع
نظر()
  
  

نرم افزاری برای اسکن تصاویر VueScan Pro

 

VueScan معروفترین نرم افزار در زمینه اسکن تصاویر از ورودی اسکنرهاست. ابزار کامل که با پشتیبانی از تقریبا تمامی مدل های اسکنرها و سازگار با انواع پورت های ورودی توانایی اسکن با انواع تنظیمات و بالاترین کیفیت ها را داراست. این ابزار حرفه ای بیشترین کاربرد را در سراسر جهان داشته و حرفه ای ترین عکاسان هم از این ابزار بهره می گیرند ؛ قابلیت تنظیم کیفیت ورودی ، تنظیم فرمت ، پیش نمایش از تصاویر اسکن شده ، قابلیت پردازش طیف گسترده ای از رنگ ها برای تصاویر با تعداد رنگ بالا و بسیاری قابلیت های دیگر که این ابزار به کاربرانش هدیه می دهد. سازگاری با بیش از 700 مدل اسکنر و 209 مدل از انواع دوربین های دیجیتالی خیال کاربران را از بابت سازگاری با اسکنرها راحت خواهد کرد.
نکته بسیار جالب توجه در مورد این ابزار دانلود بیش از 5 میلیون بار است که نشان می دهد نرم افزار VueScan تا چقدر توانسته در میان کاربران محبوب شود. یک حرکت جدید هم این نرم افزار انجام داده و از 8 رنگ اصلی برای پردازش استفاده کرده که باعث خواهد شد رنگ ها به بهترین شکل ممکن به رایانه منتقل شوند. نسخه جدید و کامل این ابزار را برروی آسان دانلود قرار داده ایم تا کاربرانی که می خواهند تصاویر خود را به صورت دیجیتالی برروی رایانه هاشان ببینند از این نرم افزار بهره مند شوند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار VueScan Pro v9.0.08 :
- سازگار با بیش از 700 مدل اسکنر
- سازگار با بیش از 209 مدل از انواع دوربین های دیجیتالی
- امکان تنظیم کیفیت و بقیه تنظیمات در هنگام اسکن
- استفاده از 8 رنگی اصلی برای اسکن تصاویر
- قابلیت گرفتن پیش نمایش از اسکنر
- ذخیره سازی با فرمت دلخواه
- استفاده آسان از بخش های مختلف نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
89/10/4::: 10:31 ع
نظر()
  
  

افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز با نرم افزار StartupSlowFix


مطمئنا هریک از ما کاربران به این نکته توجه داریم که وقتی ویندوز برای اجرا شدن یا به اصطلاح بالا آمدن کمی کند عمل می کند حتما مشکلی پیش رو قرار داشته و نرم افزار یا فایلی در حال اجراست که وقتی ویندوز اجرا می شود آن فایل هم اجرا خواهد شد. Startup ویندوز شامل ابزارهایی است که به صورت فایل سیستمی و مربوط به ویندوز بارگزاری می شوند و نرم افزارهایی که کاربر می خواهد در هنگام اجرای ویندوز آن ها هم اجرا گردند. گاهی این کند بالا آمدن ویندوز دلایل دیگری دارد که تنها می توان با نرم افزارهای کاربردی همچون StartupSlowFix آن ها را حل کرد. این ابزار ساده 1.5 مگابایتی تنها کاری که انجام می دهد این است که مشکل اجرای کند ویندوز در هنگام بالا آمدن را حل خواهد کرد. این ابزار سیستم و Startup را اسکن کرده و نرم افزارهایی که به صورت مخفی اجرا می شوند و قابلیت چندانی هم ندارند را از این بخش خارج خواهد کرد تا ویندوز سریعتر از قبل صفحه Desktop را به صورت کامل به کاربر نشان دهد. StartupSlowFix می تواند نرم افزار فوق العاده مفید باشد پس به شما کاربران آسان دانلود پیشنهاد می دهیم این ابزار به ظاهر ساده را دریافت کرده و از افزایش سرعت بالاآمدن ویندوز خوب لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار StartupSlowFix v2.4 :
- افزایش سرعت Startup ویندوز
- سرعت بالا در اسکن
- انجام اتوماتیک کارها
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- تعمیر خرابی ها به صورت خودکار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

تبدیل و نمایش اسناد با نرم افزار AVS Document Converter


AVS Document Converter
نرم افزاری طراحی شده برای نمایش و تبدیل اسناد و تصاویر به فرمت های دلخواه است. ابزار ساده اما در عین حال کارآمد که قادر است تا با نمایش اسناد آن ها را به فرمت های رایجی همچون PDF ، DOC ، DOCX ، RTF و ... تبدیل کند. نمایش تصاویر و تبدیل آن ها هم یکی دیگر از قابلیت هایی است که اولین نسخه از این ابزار در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سازگاری با فایل های فشرده ZIP با قابلیت ساخت فایل فشرده و ایمن سازی از طریق گذاشتن پسورد ، سازگاری کامل با کتاب های الکترونیکی و فرمت های استفاده شده در آن ها، امکان گذاشتن پسورد برروی اسناد با فرمت های مختلف برای جلوگیری از کپی رایت های غیرمجاز و بهینه سازی اسناد به منظور استفاده در وب و محیط مجازی اینترنت از جمله خصوصیاتی هستند که این ابزار در خود جای داده است. نرم افزار پیش رو با توجه به حجم نسبتا مناسبی که دارد با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و سازگاری با جدیدترین استانداردها و البته طراحی جذاب و جالب به راحتی قابل نصب و اجرا برروی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز بوده و قادر است تا با سرعتی بالا حجیم ترین فایل ها را هم نمایش داده و یا تبدیل کند. البته نرم افزار AVS Document Converter قابلیت های متعدد دیگر هم دارد که فقط کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند به آن ها دست پیدا خواهند کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Document Converter v1.0.2.150:
- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های رایج برای اسناد و تصاویر
- قابلیت تبدیل تصاویر و اسناد به فرمت های دلخواه
- سازگاری با انواع کتاب های الکترونیکی و فرمت های استفاده شده در آن ها
- قابلیت تبدیل همزمان چند فایل
- امکان تبدیل یک فرمت به چند فرمت مجزا به صورت همزمان
- امکان بهینه سازی اسناد و تصاویر برای استفاده در وب
- سازگاری با فرمت ZIP
- ایمن سازی اسناد با گذاشتن پسورد برروی آن ها
- واسط کاربری ساده اما جذاب و سهولت در استفاد از نرم افزار
- قابلیت ارسال مستقیم اسناد از طریق ایمیل با نرم افزار
- امکان ساخت آرشیو از اسناد
- قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی رایت های غیر مجاز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

اسکرین سیور کریسمس با Santa Claus 3D Screensaver

 

با توجه به آغاز فصل سرما ترجیح دادیم با یک اسکرین سیور با همین موضوع زمستان را به نمایشگرهای کاربران ببریم. این محافظ صفحه نمایش که به شکل کارتونی طراحی و آماده شده است موضوعی کریسمس داشته و حرکت بابانوئل ها را برای دادن هدیه در قالب یک اسکرین سیور به نمایش در می آورد. گرافیک بالا و ترکیب بندی شاد رنگ ها و همچنین موزیکی که با این محافظ صفحه نمایش اجرا می شود . Santa Claus 3D Screensaver نام همان محافظ صفحه نمایشی است که محصولی از 3planesoft بوده و به صورت سه بعدی هم نمایش دهنده بابانوئلی است که برروی سورتمه در ابرها پرواز می کند. شبیه سازی ها فوق العاده زیبا و نزدیک به واقعیت هستند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Santa Claus 3D Screensaver v1.0:
- گرافیک بسیار مناسب
- شبیه سازی بسیار نزدیک به واقعیت
- موزیک دلنشین اسکرین سیور
- سه بعدی بودن تصاویر طراحی شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
   1   2      >