سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون پاسخها فراوان و پریشان شود، پاسخ درست پنهان ماند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :69
کل بازدید :2154167
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/16
12:59 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

پایگاه داده ها  ( DataBase ) امروزه یکی از مهمترین اصل های برنامه نویسی های سیستمی و تحت وب می باشد. بسیاری از وب سایت ها و نرم افزارهای مورد استفاده کاربران برای نگهداری اطلاعات  و تنظیمات مختلف برنامه از پایگاه های داده استفاده می نمایند. استفاده از پایگاه های داده نیز همانند برنامه نویسی نیازمند گذراندن دوره های مختلف آموزشی می باشد و زبان های مختلفی نیز برای استفاده از آن ها موجود می باشد که کاربران با استفاده از آن ها اقدام به برنامه نویسی و ساخت Database می نمایند. استفاده از پایگاه های داده بر روی وب سرورها امروزه به یکی از مهمترین اصول برای نگهداری وب سایت و رسیدگی به مشکلات مختلف برنامه های مدیریت محتوا تبدیل شده است. برنامه های مختلفی را می توان یافت که به منظور مدیریت بر فایل ها و اطلاعات و ویرایش آن ها برای برنامه نویسان وب و سیستم و همچنین مدیران سایت ها طراحی شده است.

CoderTools TotalEdit  نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن برنامه نویسان و مدیران وب سایت ها قادر به رفع مشکلات و رسیدگی به امور مختلف ، مربوط به پایگاه های داده خود می باشند. در این نرم افزار ابزارهای مختلف مدیریتی در این زمینه برای کاربران قرار داده شده است. همچنین کاربران قادرند تا به راحتی به پایگاه داده بر روی وب سرورها متصل شده و از راه دور اعمال مدیریتی را به انجام رسانند. این نرم افزار قابلیت اتصال به پایگاه های داده به زبان های مختلف Oracle, Microsoft SQL Server, و MySQL را دارا می باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Independence می باشد.


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

امروزه در بسیاری از منازل که سیستم های کامپیوتری خانگی مورد استفاده کودکان و فرزندان نیز قرار می گیرد ، بسیاری از والدین نگرانی هایی را در این زمینه دارا می باشند به خصوص زمانی که صحبت از اینترنت می شود این نگرانی ها چند برابر می شود. استفاده های نادرست فرزندان از برنامه ها و اینترنت ممکن است بسیار به آسیب پذیری های اخلاقی آن ها اضافه نماید. امروزه والدین برای کنترل فرزندان خود می توانند از نرم افزارهای مختلفی استفاده نمایند که برای همین منظور طراحی شده است.

Advanced Parental Control نام نرم افزاری حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به وسیله آن والدین قادر به کنترل کامل فرزندان خود در هنگام کار با کامپیوتر می باشد. این نرم افزار از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که به کمک آن ها والدین به راحتی قادر به نظارت بر امور مختلفی می باشند که فرزندان و یا حتی دیگر افراد بر روی سیستم انجام می دهند. از اقداماتی که به وسیله این نرم افزار می توان به آن اشاره نمود محدود نمودن زمان استفاده کاربران از سیستم می باشد. همچنین می توان فعالیت های کاربران را مورد نظارت قرار داد و قابلیت انجام تعدادی از فعالیت ها را نیز از آن ها سلب نمود.  این نرم افزار محصولی از شرکت Retina-X Studios می باشد.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت تنظیم برنامه برای استفاده فرزندان در یک پروسه زمانی مشخص
- قفل نمون خودکار سیستم بعد از پایان زمان مشخص شده
- نظارت بر سایت های بازدید شده در اینترنت که توسط کاربر رویت شده است.
- قابلیت جلوگیری از دسترسی دیگر کاربران و فرزندان به اجرای برنامه های مختلف
- دریافت گزارش از امور مختلف ثبت شده
- مدیریت اختصاصی بر برنامه اصلی
- و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

طراحی وب سایت امروزه درمیان کاربران کامپیوتر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. برای یادگیری این کار نیاز به گذارندن دوره های تخصصی و صرف زمان زیادی می باشد. طراحی وب سایت به دو نوع کلی از نظر ظاهری تقسیم می شود ، یک نوع به صورت کاملا FLash و نوع دوم به صورت کد نویسی و متن همراه با ادقام تصاویر. امروز در این مطلب به شما نرم افزاری را معرفی می کنیم که در 5 مرحله به صورت کاملا آسان و بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی وب توانایی ساخت وب سایت از نوع دوم را در اختیار شما قرار می گیرد.

Website X5 Designer نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در 5 مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Incomedia می باشد.

درباره 5 مرحله برای ساخت وب سایت در این برنامه به اختصار توضیحاتی را مشاهده می کنید:
- مرحله اول General Settings :
در این قسمت تنظیماتی از قبیل ساختار اولیه ، موضوع وب سایت و اهداف خود را مشخص می کنید.
- مرحله دوم Map Creation :
در این قسمت شما باید مسیر شاخه ها و فایل هایی که می خواهید در وب سایتان قرار دهید را مشخص می کنید.
- مرحله سوم Page Creation :
این قسمت در واقع اصلی ترین مرحله است زیرا شما در این قسمت اقدام به ساخت صفحه اصلی و صفحه های دیگر وب سایتتان می کنید. ساخت فرم ، آلبوم عکس ، قرار دادن تصاویر و ... همه در این قسمت قرار دارند.
- مرحله چهارم Advanced Settings :
در این قسمت شما می توانید برای ساخت منو و قرار دادن کلید ها ، عکس های پشت زمینه ، قرار دادن موسیقی در زمینه سایت و ... کار کنید.
- مرحله پنجم Site Export :
این قسمت در واقع برای آماده سازی صفحات وب برای ذخیره سازی و قرار دادن بر روی فضای شخصی شما در اینترنت می باشد.

شما قبل از ذخیره سازی وب سایت خود می توانید تمام مراحل را مرور کرده و در صورت نیاز آن ها را ویرایش کنید.


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری در سیستم های کامپیوتری حافظه های جانبی می باشند که مسئولیت نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران به عهده آن ها می باشند و از مهمترین این قطعات می توان به هارد دیسک اشاره نمود. هارد دیسک ها امروزه در حجم های ظرفیتی مختلفی برای کاربران قابل دسترس می باشند که هر کاربر با توجه به میزان نیاز خود برای ایجاد یک فضا در سیستم خود این هاردیسک ها را خریداری می نماید.

Hard Disk Manager نام نرم افزاری از شرکت Paragon Software می باشد که به کمک آن کاربران قادر به مدیریت هارد دیسک خود می باشند. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای مختلفی که توسط شرکت سازنده برای کاربران قرار داده شده است ، به راحتی می توانند نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. این نرم افزار از رابط گرافیکی بسیار مناسبی برخوردار می باشد که این ویژگی به کاربران مبتدی نیز کمک می کند تا به راحتی از نرم افزار استفاده لازم را به عمل آورند. از اقدامات مدیریتی می توان به مدیریت بر فایل ها ، تهیه فایل های پشتیبان ، ایمن سازی فایل ها ، قابلیت استفاده بر روی سرورها و ... اشاره نمود.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت ذخیره سازی تمامی اطلاعات مربوط به سیستم عامل ، نرم افزارها ، تنظیمات و ...
- قابلیت تهیه Backup از فایل ها به صورت مداوم
- توانایی پارتیشن بندی آسان درایوهای هارد دیسک شما
- مدیریت بر درایوهایی که سیستم عامل بر روی آن ها نصب شده است
- سازگاری با ویندوز ویستا
- و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

Clone DVD نرم افزاری قدرتمند جهت کپی برداری و تهیه نسخه های پشتیبان از دی وی دی های شماست. این نرم افزار قادر است دی وی دی هایی با کیفیت و طول عمر بالا ایجاد نماید. با استفاده از این نرم افزار همچنین میتوانید فایل های ویدیویی خود را به صورت دی وی دی رایت کنید. همچنین به شما امکان انتخاب زبان و ... را میدهد. این نرم افزار با توجه به الگوریتم خاصی که در رایت دی وی دی ها دارد، دی وی دی های شما را با بهترین شرایط رایت کرده و به شما تحویل میدهد.

ویژگی های اصلی و برتر نرم افزار Clone DVD 2.9.1.5 :

- الگوریتم مخصوص جهت رایت بهتر دی وی دی ها
- رایت با سرعت بالا و کیفیت عالی
- کاربری آسان و ساده
- امکانات ویژه جهت رایت فیلم های ویدیویی
- امکان ایجاد منوهای جالب جهت استفاده در دی وی دی ها
- نمایش کلیه مشخصات رایت و زمان باقیمانده از رایت و ...
- سازگاری با انواع دی وی دی ها
- و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5      >