سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین حالتِ بنده نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هنگامی است که شکمش پُر باشد . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :69
کل بازدید :2154168
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/16
1:28 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

امروزه بسیاری از افرادی که در زمینه های مختلف موسیقی فعالیت می کنند از برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری مختلفی نیز در زمینه کاری خود استفاده می کنند تا کیفیت کار خود را افزایش داده و نتایج کاری خود را در زمینه مورد نظر خود بهبود بخشند. بسیاری از نرم افزارها که توسط شرکت های نرم افزاری مختلفی که در زمینه ساخت برنامه های مربوط به موسیقی فعالیت می کنند از ابزارهایی تشکیل شده است که به کمک آن ها می توان بسیاری از نیازها را بر طرف نمود . نرم افزارهایی که ویژگی های هر یک از آن ها در نوع خود بسیار منحصر به فرد می باشند. همچنین بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که اقدام به شبیه سازی دستگاه های مختلف صدا برداری ، ضبط و میکس موسیقی و حتی شبیه سازی صدا های مربوط به بعضی از آلات موسیقی را می کنند.

Developement Vielklang VSTi  نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن آهنگ سازان و افرادی که در زمینه ساخت موسیقی فعالیت می کنند قادرند تا اقدام به هماهنگ سازی صدا های مختلف موجود در آهنگ و هارمونی آن نمایند. در این نرم افزار ابزارهای متعددی برای کاربران قرار داده شده که هر یک از آن ها به تنهایی در زمینه برآورده سازی چندین عمل مختلف کارایی دارند. این نرم افزار از محصولات شرکت zplane می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ویرایش فایل های صوتی
- توانایی میکس چندین صدا با یکدیگر
- قابلیت کاهش و افزایش حجم هر یک از صداها
- توانایی ضبط صدا و ابزار حرفه ای برای رفع این نیاز
- قابلیت استفاده از پلاگین ها و ابزارهای جانبی موجود
- ظاهر گرافیکی و قابلیت استفاده آسان از نرم افزار
- و ....


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

EarthView محصول شرکت Desksoft نرم افزار جالبی است که چشم اندازه های زیبای کره زمین را به همراه سایه های طبیعی شب و روز در نقاط مختلف آن, در قالب کاغذ دیواری و محافظ صفحه ویندوز نمایش داده و دسکتاپ پویا و ثابت شما را به محیطی جذاب و داینامیک تبدیل میکند.  این نرم افزار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تصاویری با کیفیت فوق العاده، و با رزولیشن (درجه وضوح) 1600x1200 می باشد که برای پس زمینه  Desktop بکار می روند.
علاوه بر آن دارای نقشه کروی قدرتمندی است که نشانگر شهرهای مختلف دنیا، تصاویری از شب و روز زمین، فضای شهرها ، اتمسفر، ابرها، برآمدگی های کره زمین، وقت محلی مناطق و ... می باشد. EarthView شامل نقشه های مختلف متنوعی میباشد که قادر است سیاره خودمان، کره زمین را از فضا به گونه های مختلف و به بهترین وجه نمایش دهد.
یاد آور شوم که بخش تنظیمات این نرم افزار از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و دست کاربران را تا حد بالایی در سفارشی سازی یا Customize برنامه، باز گذاشته است.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار EarthView 3.8.1:
- مشاهده وضعیت و موقعیت مکانی بیش از 3000 شهر در سراسر جهان همراه با وقت محلی  آن ها
- امکان مشاهده  جزئیات زمین از ارتفاعات
- مشاهده وضعیت شب و روز در نقاط مختلف کره زمین
- دارای افکت های هوایی قدرتمند
- مشاهده شهرها و نواحی پیرامون آن ها
- دارای نقشه و تصاویر مختلف کروی از کره زمین
- دارای چندین نقشه زیبا و متنوع
- دارای zoom قدرتمند جهت مشاهده جزئیات مناطق مختلف
- دارای کاغذ دیواری های با کیفیت برای Desktop و Screensaver کره زمین در فضا
- قابل اجرا بر روی ویندوز های Vista، 95،98، 2000، XP، 2003
- و ...


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

والپیپرهای زیبا از فصل بهار در سایزهای مختلف به فرمت JPG

ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
86/12/21::: 4:15 ع
نظر()
  
  
 

Firewall یا دیواره های آتشین به ابزارها و برنامه هایی گفته می شود که به وسیله آن کاربران قادر به حفاظت از سیستم های خود در مقابل هکرها می باشند. این نرم افزارها با نظارت بر قسمت های مختلف سیستم و Connection های ارتباطی و بسته های ارسالی در این بسته ها مانع از نفوذ هکرها و جلوگیری از انتقال اطلاعات شخصی کاربران توسط برنامه های جاسوسی می شوند. این نرم افزارها توسط شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت برنامه های امنیتی و حفاظتی سیستم فعالیت می کنند ، تولید می شود.

Sygate Personal Firewall نام یک دبوار آتش قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تا مقدار زیادی از حملات هکرها به سیستم خود جلوگیری نموده و مانع از اجرای برنامه های جاسوسی شوند. این نرم افزار پورت های سیستم را نظارت و کنترل می نماید و به صورت خودکار پورت های بدون استفاده را که ممکن است مورد استفاده هکرها و یا برنامه های جاسوسی قرار بگیرد را مسدود می نمایند. همچنین در این نرم افزار می توان برنامه های مورد نظر کاربر را به برنامه معرفی نمود تا مانع از اجرا و یا انتقال بسته های اطلاعاتی شوند. این دیوار آتش محصولی از Sygate می باشد.


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 

شاید شما نیز تا به حال به این نیاز دست پیدا کرده اید که قصد دارید تا لحظاتی از یک فیلم و یا فایل تصویری خاصی را برای دیگران به نمایش بگذارید و برای انجام اینکار می بایست تا فیلم را به کمک ابزار پخش به عقب و جلو برده تا لحظه مورد نظر خود را بیابید. افرادی که در زمینه کار با فایل های تصویری فعالیت می کنند با این نیاز که در بسیاری از مواقع مشکل زا می باشد بیش از دیگر کاربران مواجه می شوند. این نیاز را نیز می توان به کم برنامه ها و نرم افزارها برطرف نمود.

Fast Video Indexer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر به Index نمودن قسمت هایی از یک تصویر می باشید و می توانید از قسمت های انتخاب شده تصویری نیز تهیه نمایید. این نرم افزار علاوه بر رفع نیاز مشکل یاد شده در بالا برای تهیه ScreenShot از فیلم ها نیز بسیار مفید می باشد. این نرم افزار دارای ابزار تنظیم زمان برای عکس برداری از فایل تصویری می باشد ، به عنوان مثال بدین صورت که می توان برنامه را به گونه ای تنظیم نمود که در هر 100 ثانیه یک عکس از تصویر فیلم تهیه نماید.


ادامه مطلب...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5      >