سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :45
بازدید دیروز :59
کل بازدید :2153611
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/8
6:20 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

آیا تا به حال از دسکتاپ خود خسته شده اید ؟ دسکتاپی که تنها از روبرو آن را می بینید و فایل ها بر روی دسکتاپ مانند صفی پشت سر هم قرار گرفته اند. حالا وقت آن است که نرم افزاری را به شما معرفی کنم که دسکتاپی سه بعدی را برای شما فراهم می آورد. فایل های این دسکتاپ را به هر شکل که می خواهید قرار دهید و هر جا که لازم است قرار دهید. اگر فایل های قدیمی بر روی دسکتاپ دارید که زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد آن را درخشان کنید و به یک گوشه ای پرت کنید. فایل های پر استفاده و مهم را تغییر اندازه و شکل دهید و دم دست بگذارید. نور پردازی صفحه را تغییر دهید و پشت زمینه زیبا برای دیواره ها یا زمین دسکتاپ خود قرار دهید. با این نرم افزار به هر شکل که می خواهید دسکتاپ را تغییر دهید و مدیریت کنید و دسکتاپی واقعی را تجربه کنید. بعد از دانلود نرم افزار و نصب آن فایل Real Desktop از پوشه کرک را در محل نصب کپی کرده و بعد از اجرا هر سریالی که می خواهید وارد نمایید.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Real Desktop v1.21 - نرم افزار ایجاد دسکتاپ واقعی

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

یکی از جذاب ترین گرافیک ها برای گرافیست ها استفاده از آیکن ها با فرمت پی ان جی که کیفیت بالایی دارد می باشد. این نوع آیکن ها که هر کدام نمایانگر عمل یا نشان دادن کاری می باشد منظور خود را با تصویر می رسانند. آیکن هایی که برای شما تهیه دیده شده ، آیکن های آبی روشن و درخشان مثل آب هستند که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این آیکن ها به راحتی با نرم افزار های آیکن ساز از PNG به ICO قابل تغییر می باشد تا قابل استفاده برای فایل ها قرار گیرند.

 

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Alien Aqua Icons - دانلود آیکن های درخشان و آبکی

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم.حتما شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که به دانلود والپیپر یا به اصطلاح خودمان "بک گراند" برای دسکتاپتان علاقه زیادی دارید.امروز برای شما 3 بسته والپیپر بسیار زیبا و فوق العاده با کیفیت تهیه کردیم که امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید و در کنار نرم افزارهای رایگانی که از این سایت دانلود میکنید از آنها استفاده کنید.این بسته شامل 3 فایل پک شده است و برای دانلود آن ما این فایلها را به 3 بخش تقسیم کرده ایم.نمونه والپیپر ها در تصویر زیر قابل مشاهده است.

Wallpaper collection - تصاویر پس ضمینه بسیار زیبا

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

یک تم زیبا و کاملا متفاوت که قابل اجرا بر روی ویندوز ایکس پی و ویندوز ویستا می باشد. نرم افزاری بر روی دستگاه نصب می شود و مدیریت تم با آن می باشد ، به همین دلیل دیگر مشکل برای اجرای تم و ساپورت نکردن آن ندارید. تمی زیبا با گرافیکی متفاوت که می تواند تفاوتی خاص در ویندوز شما به وجود آورد.

 

www.freedownload.ir - World Of Warcraft Theme - تم زیبا برای ویندوز ایکس پی و ویستا

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
 یک سری Skin برای نرم افزار قدرتمند و در عین حال پر طرفدار وینمپ Winamp برای شما در نظر گرفتیم.این سری پوسته ها جزء جدیدترین Skin های وینمپ هستند و همانطور که در تصویر مشخص است بسیار زیبا و فوق العاده هستند.این سری شامل 3 بسته میشود و هرکدام حدودا 7 پوسته را شامل میشوند که امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

Winamp Skin Collection -بسته فوق العاده از پوسته های نرم افزار وینمپ

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<   <<   6   7      >