سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :42
کل بازدید :2153974
تعداد کل یاداشته ها : 951
103/2/13
6:13 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
Sajad[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

اگر به دنبال یک فایروال بسیار قوی برای محافظت از ارتباط DSL, cable, یا dial-up در برابر هکرها می گردید ، به شما اطمینان می دهیم که این نرم افزار کلیه خواسته های شما را برآورده می سازد. این نرم افزار هر بسته ای را که به سمت شما ارسال می شود را بازرسی میکند تا مطمئن شود که از وجود متخاصم عاری است . این نرم افزار حتی شما را از حمله احتمالی اشخاصی که شما برای آنها مجوز ورود هم صادر نموده اید ، در امان می دارد.
شما می توانید از این نرم افزار بر روی سیستمهای شخصی و هم برای سرور استفاده کنید.
این نرم افزار در عین کارایی نیاز به آموزش خاصی نداشته و کار با آن بسیار راحت است. BlackICE PC با کلیه سیستمهای عامل ویندوز 98, XP Home, XP Pro, 2000 Pro, Me, NT 4.0
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

Trojan Remover نرم افزار قدرتمند شرکت Simply Super Software در زمینه ی جستجو و نابود کردن انواع تروجان و کرمهای اینترنتی و نرم افزارهای ناشناس جاسوسی و تبلیغاتی مخرب است . این نرم افزار به سرعت به جستجو و یافت تروجان ها از راههای مختلف می پردازد و با دارا بودن Database قدرتمندی با توانایی یافت بیش از 15505 به شما کمک فراوانی در یافت سریع و نابودی این نرم افزارهای مخرب می کند . که درنوع خود بهترین و قدرتمندترین نرم افزار می باشد.
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


آپدیت شده!
حملات جاسوسی که ممکنه منجر به سرقت اطلاعاتی و لو رفتن مثلا username و password شما بشه یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینترنت است . امکان دارد که شما هم دچار حملات این چنینی شده اید؟
شاید شما اصلا متوجه این نرم افزارها و چنین مواردی نشوید . هرچند که شما یک آنتی ویروس خوب وقوی روی سیستم خود داشته باشید( نکته : توجه کنید که Firewall ها نمیتوانند از ورود Spyware ها و Adware ها جلوگیری کنند و Antivirus ها هم نمیتوانند همه آنها رو شناسایی و از روی سیستم پاک کنند ) باز هم شما به یک برنامه برای از بین بردن هزاران نوع Adware و پاک کردن تمامی Spyware ها و تروجان ها و Keylogger ها و Spybots ها و Tracker های موجود بر روی سیستم نیاز دارید .
 یکی از بهترین نرم افزار های موجود در بازار Spyware Doctor است
 مزایای استفاده از Spyware Doctor :
 - جلوگیری از اجرای نرم افزار های adware یا نرم افزارهای تبلیغاتی در سیستم
 -  جلوگیری از نرم افزار های مخربی که از دید آنتی ویروس شما پنهان است
 - اجرای نرم افزار به صورت realtime این برنامه سیستم شما رو بصورت جامع و گسترده مورد آنالیز قرار می دهد
 - قابلیت آپدیت شدن از طریق اینترنت
 - اسکن گسترده و دقیق سیستم
 - قابلیت قرنطینه کردن برنامه های جاسوسی
  - و...

ادامه مطلب...

آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

RogueRemover یک نرم افزاری است جدید جهت پاک سازی سیستم شما از برنامه های جاسوسی و همچنین ابزاری است مناسب برای سر و سامان دادن به دیسک سخت. این نرم افزار کاربرد های مختلفی دارد و با ویندوز ویستا نیز سازگار است. سرعت بارگزاری مطلوبی دارد و نسبت به نسخه قبلی بهینه تر شده است. این نرم افزار قادر به حذف و پاک سازی انواع برنامه های WinAntiSpyware/WinAntiVirus, SpyAxe, VirusBlast, VirusBursters و... نیز می باشد.
 - قابلیت بروز شدن با اینترنت
 - دارای حجم بسیار کم برخلاف دیگر نرم افزار ها
 - و...
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


یکی از قویترین و معروف ترین آنتی ویروسهای دنیا که اکنون آخرین نسخه آن در دسترس شما میباشد که گوشه ای از امکانات این نرم افزار را برای شما بیان میکنم که شامل موتور پویش سریع و قابل اطمینان که میتواند کلیه ویروسها را در کم ترین زمان پیدا و پاکسازی کند که به واسطه تکنولوژی بالای خود میتواند ۵۰ در صد سریعتر از دیگر آنتی ویروسها انجام دهد- فن آوری پاکسازی هوشمند که میتواند ویروسها را به صورت خودکار حذف کند و تخریبهای جانبی دیگر را باز سازی کند-بروز رسانی خودکار و هوشمند بدون آنکه شما متوجه شوید-محافظت در برابر ویروسهای ناشناخته که میتواند به صورت تجربی و هوشمند و با مطالعه رفتار و عملکرد ویروس را شناسایی و پاکسازس کند-جستجو بر اساس نظارت پنهان که فقط فایهایی را پویش میکند که از زمان پویش قبلی تغییر کرده اند که این امر موجب میشود سبکی و سرعت بیشتر سیستم میشود
در این نرم‌افزار از فناوری جدید anti-phishing استفاده شده است که توسط شرکت Genetic Heuristic Engine توسعه داده می‌شود و امکان پویش، شناسایی و بلوکه نمودن حملات فیشینگ را برای کاربران فراهم می‌کند. محصولPanda Antivirus + Firewall 2007پاندا متشکل از چند ابزار آنتی‌اسپم، آنتی‌اسپایور، فایروال، آنتی‌فیشینگ و ابزار کنترل سیستم است که در کنار یکدیگر محافظت و امنیت از سیستم را بر عهده می‌گیرند. 
ویژگیهای این نسخه:
Automatic detection and elimination of all types of viruses :  پس از نصب برنامه تمامی کار ها با عهده ی نرم افزار واگذار خواهد شد! و خود Panda Antivirus کار شناسایی و نابودی تمامی ویروس ها , کرمها , Trojan ها و ... را به عهده میگیرد! علاوه بر این هر ایرادی که به ویندوز ناشی از ورود آن ویروس یا کرم وارد شده باشد را رفع و مانند روز اول میکند!
TruPrevent Technologies : یک ویژگی کاملا منحصر به فرد و جدید که نسخه ی Panda Antivirus + Firewall 2007از آن سود میبره توانایی محافظت از سیتم در برابر ویروس ها و کرمهای ناشناس توسط تکنولوژی TruPrevest میباشد. این ویژگی باعث میشه که ویروس کش ما حتی قبل از اینکه نسبت به آن ویروس جدید Update شده باشه بتونه از گسترش و فعالیت آن در کامپیوتر جلوگیری به عمل بیاره!
مجهز بودن FireWall قدرتمند Panda و همچنین نابودی نرم افزارهای مضر ! Panda Antivirus + Firewall 2007 از سیستم شما در برابر تمام نفوذ های غیر مجاز هکر ها دفاع میکنه و Firewall قدتمند این نرم افزار امنیت را برای سیستم شما فرا می آورد همچنین از فعالیت هر نوع نرم افزار جاسوسی و تبلیغاتی و AutoDialer و ...به طور کامل جلوگیری مینمید
سرعت بسیار بالا و پایین نیاوردن سرعت سیستم : سرعت بالای این نرم افزار در جستجو و یافت ویروسها و همچنین اشغال نکردن حافظه ی قابل توجهی از Memory که باعث میشه سرعت سیستم تغییر محسوسی نکنه از ویژگیهای دیگر این نرم افزار قدرتمند است.
Update های خودکار و سریع و سبک نیز بر توانایی های آن افزوده است‌
آموزش مسائل جنسی و زناشوئی
  
  
<      1   2   3   4   5      >